ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • masa pelepasan:2024-03-26 09:31:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:102
  • Penerangan pantas:

    Chipata,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, dan kemudian mengambil sampel minyak.Penyebar bunyi peng

Kandungan artikel

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

ChipataSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

MufuliraSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,ChipataPenukar jenis kotak 50 kV, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Penukar jenis kering


ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Lepaskan skru inti

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

pelaburanCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering


ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Pemburukan pengisihan Solenoid

Rakomendasi dan konsultasiKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan semakin kecil resistensi, dengan kata lain,ChipataHarga pengubah kuasa 200KVA, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

ChipataPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken,ChipataLaporan pengubah jenis kering, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

ChipataMaklumat produk lain
  • HarbinApa penghasil pengubah minyak yang ditenggelamkanBeberapa pengetahuan kecil dalam pemprosesan

    HarbinApa penghasil pengubah minyak yang ditenggelamkanBeberapa pengetahuan kecil dalam pemprosesan

  • VenrayPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKelebihan proses

    VenrayPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKelebihan proses

  • VenrayBeli jambatan boarding hidraulikSesuaikan dengan perubahan beban industri

    VenrayBeli jambatan boarding hidraulikSesuaikan dengan perubahan beban industri

  • MingshanJembatan naik hidraulik bergerakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    MingshanJembatan naik hidraulik bergerakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • MingshanPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriBagaimana mencapai kecekapan yang diinginka

    MingshanPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriBagaimana mencapai kecekapan yang diinginka

  • MingshanVilla keluarga dan lifRingkasan pengetahuan

    MingshanVilla keluarga dan lifRingkasan pengetahuan

  • TaiAnApa pengubah elektronikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

    TaiAnApa pengubah elektronikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

  • KisvardaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiAplikasi dalam industri kimia

    KisvardaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiAplikasi dalam industri kimia

  • segera:Peringatan: Maklumat ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli memberi anda ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli oleh syarikat kami, perkhidmatan ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli. ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChipataPintu pengubah jenis kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!